Caglazynp Birbebekbirkopek Allah yardımcın olsun bende hamilelikte apandist hastasıymısım bilemedik doğumdan 4 gün sonrası patlamıs galde ameliyat oldun cok zordu en azından geç değil. Bana kadın doğumdaki doktorum aslında hamilelikte çok sık rastlanır hemen alınır doğumdan sonra olması garip demişti Allahın izniyle bişey olmaz inşallah içiniz rahat olsun :)
Deletedmom_297 Birbebekbirkopek Rabbim acil şifa versin bebegınızıde size bağışlasın çok gecmıs olsun
Hohomoromu Birbebekbirkopek benım eşimn kuzenide oldu ameliyat 20li haftalarnda apandisi alındı suan dogum yapmak üzere inş sanada bişe olmıcak canım
Kayrarel Ben az önce okudum tüm yaşadıklarınızı şükürler olsun 🙏 çok çok çok sevindim sizi tanımasam da anne olarak yüreğim sizinle çarptı gelmiş geçmiş olsun canım 🥳🥳🥳
Dilarana Birbebekbirkopek nasılsın geçmiş olsun çıkmışsındır ameliyattan bir sorun olmadı inşallah merak ediyoruz seni 🙏🏻
Efnani Birbebekbirkopek ayy çoook sevindimmm vallahii 🙏🏼 Çok şükür 🙏🏼Bak işde güzel düşününce güzel oldu 😊