Gece çok şiddetli karın ağrısıyla uyandım. Dayanılmayacak kadar olunca eşimi uyandırıp acile geldik. Tahliller muayene ultrason derken apandisit olduğu anlaşıldı ve ben 12 haftalık hamileyim 😢 şimdi yatış işlemlerim yapıldı ve imza aldılar “Ameliyat sırasında düşük riskini göze alıyorum”diye. kendim için değil bebeğim için dua istiyorum sizden. Evde bi de 9 buçuk aylık kızım var beni ve kardeşini bekleyen 😢