Beybisibeybisi yaa çok ilginç ben neredeyse 2 aydır aynı mamayı kullanıyorum, hatta kilo almıyor diye emzirdikten sonra 60′lık mama veriyordum bir haftada 400 Gr alınca mamayı azalttik. Çok geliyor diye kusuyordu benimki fazlasını, azalınca sadece karnına baskı yaptığında kusma oldu. Tadı da öyle dediğiniz gibi değil, orijinal ürün müydü acbaa, bozuk falan mı