Bebegim 3 bucuk aylik. Mama onerdi doktor hipp aldik combiotik 90 cc guzel icti kasikla kustu sonra gene denedik bu sefer 2 kasik aldi ogurdu biz de baktik tadi les gibiydi metalik bi tat var sanki bozuk dedik attik simdi aptamil aldim 30 cc hazirladim denemek için ogurdu zorladim ogurerek kustu biberona koydum dedim belki fazla gelirse begenir gene ayni hipp kadar olmasa da metalik bi tat vardi ve tadı gene kotuydu. Ne yapmam lazim acaba hazirlamayi mi beceremiyorum