tugbactlkya Mimoza-kizim nasıl olmuştu yoğurdun tencere mi mayaladinjz nolur tencere mayalasak illa kavanoz mu almamız lazım
Mimoza-kizim tugbactlkya ben kucuk kavanozlara mayaladim ama tencerede olur 5 tane var icinde 1 tanesi 2 litre yogurt mayaliyor gayet guzel oldu
Edanrkeles Kder01 ben içim,altınsüt,şok un pastörize sütünü denedim en güzel şok un var sütünde bakraclık yazan var o tuttu tas gibi oldu 🥰
tugbactlkya eylul19 benim yoğurt makinem yok da ben oda sıcaklığında olmaz mı kaç saatte mayalanir oda sıcaklığında oda sıcaklığında da 33 34 derece sofra benimle sarsam tencereyi ya da kavanozlari
eylul19 tugbactlkya fırında yapanlar var.o da basıt bır ıslem ıstersenız onu bır arastırın .fırını bır ıkı dkka ısıtıp kapatıyolarmıs sonra sbaha kadr ıcınde duruyormus cıkarıp dolaba koyuyormuslar aynı sert oluyormus
BuseBlt Kder01 hangi pastörize sütü bulursam onunla yapıyorum genelde markette Sütaş oluyor, bazen şok dan alıyorum. Mayalamak için de activia kullanıyorum