Bilgesmoms iki gündür yoğun yaşadık bu durumu çok sancıları oldu aç elini emiyor memeye gelince ağlıyor çığlık atıyor. İki gün zor geçti. Bugün yine doktora götürdüm damla değiştirdik. Sabsimplex verdi kullandım ve ben kiraz çekirdeği kemeri aldım ısıtıp taktim beline. İyi geldi. Hangisi işe yaradı bilmiyorum. Şimdilik gğzel emiyor ama ara ara olacak sanırım doktor bugün öyle dedi çok iyi gelip bitiren bir şey yok bi süre çekexeksiniz dedi.