Burcu14-06 tam 3.5-4 ay gaz sancıları çektik morarıncaya kadar ağlıyordu. Benim oğlumda çok rahat çıkartıyordu ama 😞 Ilık duş aldırıp karnına zeytinyağı ilee saat yönünde masaj yapın,ayaklarını ileri geri yapın çıkartsa da sıkışan gaz var bi yerlerde. Naçizane fikrim kimyon ve rezene çayları tüketin gün içerisinde bol bol. Birde ben oğlumu yüzüstü yatırıyordum oda iyi geliyordu