AlyaUrasmoms bebeğiö zayıf doğdu 2 ay emdi sütüm yetmedi mamaya başladık maddi açıdan bizi zorladı kilo alımı yok denecek kadar azdı 4. Ayda ek gıdaya başladım çorbaları püre yapıyodum meyveleri püre yapıp veriyordum kaşık mamalarına bebek büsk. Ezip veriyordum yoğurdada eziyodum sonra birden toparladı kendini hiç bir zararını görmedim burda milyonkez linçte yedim şuan 9 aylık gayette iştahlı hiç bir yemeği ayırt etmeksizin de yiyor