AlyaUrasmoms merhaba, benim kızım 4 aylıkken mama ve biberon reddi yaşadı sütümde çok azalmıştı 2 göğsümde yok denilicek kadar azdı doymuyodu daha da emmek istiyodu haliyle ağlıyodu. Aile hekimine gidene kadar böyle devam ettik kilo alıyo sanıyodum almış ama az almış aile hekimine gittiğimizde kilosunun alt sınırda olduğunu söylemişti mamayı 1 kere veriyosan 3-4 e çıkart demişti ama mama ve biberon asla kabul etmiyodu çok zorlandım bizde mecburen gidip arı kaşık mama aldık mamayla karıştırıp kaşıkla yediriyodum aradan biraz zaman geçince su içiriyodum ki kabız olmasın bağırsakları zorlanmasın diye. Marketlerde ve e bebekte 4+ kavanoz püreler var markette sadece elmalı muzlu varken e bebekte çeşit çok bu aklınızda bulunsun. Kızım çok sevdi kavanoz mamaları arada kendim yaptım meyvemin olmadığı zamanlar gidip aldım ara öğünlerde onu yedirdim. Hippin havuç püresi var onuda verdim onuda çok beğendi sadece sebzeli olanı beğenmedi içinde karnabahar vardı sanırım onu sevmedi çünkü karnabahar yoğunluklu kokuyodu. Akşamlarıda mamanın içine bebe bisküvisi ezip yediriyodum öyle öyle atlattık atağı şimdi biberon tutuyo biberonla mama yediriyorum ama benim 4 ay deneyimim bu şekilde geçti. Yedirdiklerinizin arkasından uzun bi süre sonra su içirmeyi unutmayın 🥰