SeymaaGencerr ilk gün bizde öyleydik yarım saate bir götürüyordm yapmıyordu çıkıp altına işiyordu . Akşama kadar kıyafet kalmamışdı . Sabır ettim üçüncü gün artk kendi söylemeye başladı . Siz de yarım saat saatte bir götürün zamanla alışıyorlar . Çok sıvı tüketiyorsa daha sık götürün . Ama emin olun zaman ☺️☺️İnşallah atlatırsınız . Biraz sabır gerek . Birde çocuğun hazır olması önemli . Size belli etti mi hazır oldğunu