30 aylık oğlumun 5. Günü bugün çiş eğitiminde. Çişi öğrendik şükür artık her götürmeye yapıyor kaka da 3 kere altına yaptı 2 gündür klozete yapmaya başladı ama tabi öyle çiş geldi kaka geldi demiyor biz takip edip götürdükçe yapıyor.gündüz uykusunda kuru kalkıyor fakat geceleri bir kere kaçırdığı oluyor daha yapar yapmaz gece saat kaç olursa beni uyandırıyor hemen aaa terlemişsin deyip hemen üstünü değişip tekrar uykuya geçiyor. Geceleri uyandırma konusunda bilmiyorum ama ne yapacağım bazıları uyandırmayın diyor bazıları ise kaldırın bu gece yarı uykulu iken kaldırıp çişini yaptıracağım bir . Sakin olmak sabırlı olmak temel kural evet çok zor ama öğrenecekler muhakkak . Allah hepimize kolaylıklar versin…