Hsn OptimusPrime sağlıkla gelsin de dünyaya sezeryan normal fark etmez tek korkum normal için alırlarsa ve biryerine birşey olursa diye kendimi düşünüyorum
OptimusPrime Hsn Devlet Hastanesi’nde gün vererekk doğdu kızım. İlk dogumdu. Makat durustsn direk sezaryen dendi.
Deletedmom5284 Hsn ay hayır çocuğa birşey olur o şekilde bir anne ısrar etti diye malesef doğum anında bebek vefat etti sezeryan diyorsa sezeryan olun
sonsuz17 Hsn benim kardeşim 19 yaşındaydı devlet hastanesi aynı bu şekil konuşmuş malatyada sezaryen yapın demiş yapmadılar eve gitti suyu gelince hastaneye döndü bu sefer bebek iyice aşağı indi isteseniz de sezaryen yapamayız demişler ve ters bebeği doğurttular ama yıprandı korktu şükür sağlıklı doğdu yani devlette son ana kadar normal diye uğraşıyorlar o yüzden 2 doğumumu da özelde yaptım
Mekselinabyb Hsn Ben yapmadım ama kayınvalidem 4,5 kilo popodan gelişli doğurmuş eşimi normal doğurmuş ☺️
melekdag meg2022 normal doğumu niye bu kadar abartıyorsunuz . Makat gelişi ise bebek için çok riskli . Nasıl riske giriyorsunuz yani ben bazen insanları anlamıyorum . Normal doğurduğun için madalya verilmiyor . Tabi ki sağlıklısı o ama bebeğe göre hareket edilmeli .
meg2022 melekdag bişeyi abartığım yok kendi fikrimi de size soracak değilim. Doktorla benim aramda geçeni anlatıyorum arkadaş sorduğu için size birşey söylediğim cevap verdiğim yada fikrinize saygı duymadığım yok. Tabiki sağlıklı olan neyse o olmalı. Bebek dönmeseydi ve başka bir problem olsaydı tabiki sezaryen olacaktım. Denedik uğraştık ve başardık bunu paylaştım soran arkadaşla. Duyar kasma sebebiniz yada insanların fikrine saygı duymamanızla ilgilenmiyorum. Normal doğum yapma isteğimin sebebini açıklamadım belki kendime göre şartlarıma göre sebeplerim vardır nerden biliyorsunuz ? Bi konu üzerinde konuşuruz sizde bu şekilde yazarsınız bunu anlarım ama Ne meraklısınız bilip bilmeden muhalefet olmaya
melekdag meg2022 ben burda yazdığınız posta ilişkin yazıyorum , sizin sebeplerinizi bilemem . Ayrıca fikir belirtiyorum , eleştiriye açık olmayanlar post açmasın .ayrıca muhalefet olan yok . Aynı görüş olmadığı için muhalefet olan sizsiniz .
meg2022 melekdag post açan ben değilim postu açan kişiye sorduğu soru üzerine yaşadıklarımı paylaştım. Alakasızca gelip cevabıma yorum atan sizsiniz. Herkesin fikri kendine diyip saygı duyanlardanım ben, kimseye muhalefet olduğum yok. Kimsede bana olmasın. Olurda bi sebepten post açar soru sorarsam herkesin fikrine de açık olurum tabiki
2205 Hsn makat gelişli olup hiç riske atmaya gerek yok. Hem sezeryan olsan ne olur ki? Neden bu kadar ısrar. Birde makat gelişli bebekler normale zorlanırlarsa ve dönmezlerse ölüm yada büyük hasarlar oluyor hem bebekle hem anneyle ilgili. Riske girişir mi?
Hsn 2205 ahh ahh ben demedim ki normal deneyelim olmazsa sezeryan olsun diye doktor direk dedi makat gelisler de normal oluyor artık… Devlet hastanesi ilk normal olduğu için bunu bı zorlar gibime gelio baktılar dönmedi doktora bağlı olarak ya sezeryan yaparlar yada normal uğraşırlar offf off
Betul625 Hsn Tabi doktorunun belki bi bildigi vardir ama bence makat geliside normal dogumla dogurtmak cok yanlis. Bizzat cocuk gelisim okudum ve ögrendiklerimden biride makat gelisle yapilan dogumlar yüksek ihtimalle kolda faln kırığa sebep oluyo.bence dönmese bile doktoru dinleme zaten bir cok sezeryan dogum sebebi makat gelisten dolayidir . O sezeryana sokan doktorlar doktor degilmide sezeryanla dogurtturuyorlar
Hsn Betul625 haftaya kontrolum var gene konusucam dönmesiyle baska çare bakarim başka hastane vs gerçekten normal olmuş sezeryan olmuş hiç umrumda değil bu zamana kadar koruyup kolluyoruz sağlıklı olsunlar die dönmedi sezeryan deseler hiç demem ki bekleyelim belki döner diye direk tamam derim valla 😅 gerçekten normale zorlarlar da bı yerine bişi olur diye çok korkuyorum
Betul625 Hsn bence kork cünkü Allah korusun kafası ile gelen bebeklerde bile bazen doğum sırasında sorun oluyo bide makat gelisli dogum daha tehlikeli
HurremSultannn Hsn bebegi doğum sırasında dışarıdan müdahale ile çeviriyorlar diye biliyorum. Happy momda bir doğum hikayesinde öyle okumuştum.
Yuyu05 Hsn doğum sancısı başlayınca normal dönebiliyorlar onu kastetmiştir dönmezse zaten apar topar sezeryana çevriliyor
Hsn Yuyu05 insaAllah dönsün de saglikcakla kucağıma alıyım da artık nasıl olursa olsun kafasindayim 😅