Msa0360 Hsn benimde 37. Haftaya kadar makat gelişliydi, 39+4 de normal doğum yaptım çünkü döndü, bol bol egzersiz yapın döneceği varsa dönüyor, dönmezse de canı sağolsun ❤️
Mrvekpk Hsn canm bebegin pozisyonu makat gelişse normal dogum yaptirmiyolar ben 39+2 haftaya kadar bekledm dönmedi bebegim ve sezaryene alındım malesef
ikimelekannesiiiii Hsn canim bazen kendisi donuyor bazende doktorlar kendileri masaj yaparak ceviriyir bebegi ama bu doktora bagli youtubeden bakabilirsin istersen nasil cevirdiklerini anne karninda bebegin poposuyla basina cok hafif baski yaparak ceviriyorlar
mamitime Hsn benim oğlumuzda başı yukardaydı.şişeye soğuk su doldurup Karnımın üst tarafına koyardım bebek soğuktan kaçıp sıcağa gider diye yazı okumuştum.Her gün konuşuyodum doğum pozisyonu al oğlum sağlıkla gel oğlum dön oğlum vs diye birde sezeryan çizgisi denen yere geceleri flaşla ışık tutuyodum bir süre bebek içerden o ışığı farkedip o yöne dönüyormuş.Bunları yaparak dönmüştü oğlum
Msa0360 Hsn merdiven inip çıktım, squat yaptım birde pilates topunun üstünde yaptım zaten en iyi gelende pilates topu üstüne oturup ufak ufak zıplıyorsun sağa sola gidiyorsun ben böyle yapmıştım dönmüştü de
Hsn Mrvekpk devlet has kontrolluyum ultrason da baktı makat geliş dedi bende ne olcak o zaman sezeryan mi dedim yoo makat gelişleri de normal yaptirioz dedi ondan korkuyorum ya dönmez de normal yaparlarsa biyerine bişey olursa die
Mrvekpk Hsn ilk kez duyuyorum makat gelis pozisyonundaki bebegi normal dogurtmayi riskli bisy bence doktorunun vardir bi bildiği heralde kac haftalik hamilesin suan?
Deletedmom5284 Hsn ay hayır çocuğa birşey olur o şekilde bir anne ısrar etti diye malesef doğum anında bebek vefat etti sezeryan diyorsa sezeryan olun
sonsuz17 Hsn benim kardeşim 19 yaşındaydı devlet hastanesi aynı bu şekil konuşmuş malatyada sezaryen yapın demiş yapmadılar eve gitti suyu gelince hastaneye döndü bu sefer bebek iyice aşağı indi isteseniz de sezaryen yapamayız demişler ve ters bebeği doğurttular ama yıprandı korktu şükür sağlıklı doğdu yani devlette son ana kadar normal diye uğraşıyorlar o yüzden 2 doğumumu da özelde yaptım
HurremSultannn Hsn bebegi doğum sırasında dışarıdan müdahale ile çeviriyorlar diye biliyorum. Happy momda bir doğum hikayesinde öyle okumuştum.
ilkmucizem Benim bebeğim dönmedi makat gelişti ve 39. Haftada sezeryan oldum. Korkutmak istemem ama makat geliş normal doğum yapan bir arkadaşım bebeğini kaybetti. Lütfen izin vermeyin çok büyük bir risk
Hsn ilkmucizem bakarım dönmezse son haftaya kadar ve hala sezeryan derlerse özele gitmeyi düşünüyorum zaten
Hsn ikimelekannesiiiii devletteki doktorlar ugrasir mi ben evde kendim perine masajina baslicam Hindistan cevizi yağıyla
Hsn mamitime ışık denedim YouTube da ki videolardan baş aşağı pozisyon falan denedim yapiorum gün içinde bir sıcak soğuk olayını denemedim ama aklımda yapcam onu da insaAllah 🙂
meg2022 Hsn 38+2 de doğum yaptım makat gelişti. Doktoruma resmen yalvardım son raddeye kadar sezaryene başvurmayalım zorda kalırsak yapacak birşey yok ama normal doğum yapmak istiyorum dedim. Dediğim gibi de oldu şükürler olsun. Sancım başladı 2 saatten fazla evde çektim ağrılar düzene girip 10 dk da bir gelince gittim hastaneye açıklığım gittiğimde 6 cm di ve bebek hala dönmemişti 2 saat boyunca doktorum bi yağ ile perine masajı yaparak hem yırtılma olmasın diye hem oğluşum dönsün diye uğraştı ve döndürdü şükür kavuştuk 🥰 karamsar olmayın doğum anında bile dönebiliyorlar ama doktor en önemli etmen bence. Bana bir dr daha 7 aylıkken çatın dar normal doğum yapamazsın sen demişti 🤷♀️
melekdag meg2022 normal doğumu niye bu kadar abartıyorsunuz . Makat gelişi ise bebek için çok riskli . Nasıl riske giriyorsunuz yani ben bazen insanları anlamıyorum . Normal doğurduğun için madalya verilmiyor . Tabi ki sağlıklısı o ama bebeğe göre hareket edilmeli .
OptimusPrime Hsn makat geliş doğum çok riskli. Bu riske değmez. Benim kızım tam makat degilisti ve sezaryen oldum. Pişman değilim. Normal diye takıntı yapıp, sağlığını riske aramazdım.
Hsn OptimusPrime sağlıkla gelsin de dünyaya sezeryan normal fark etmez tek korkum normal için alırlarsa ve biryerine birşey olursa diye kendimi düşünüyorum
AliEmir1103 Hsn 35.haftada makat geliş normal doğum yaptım erken doğum olduğu ve kilosu düşük olduğu için (2.200 gr) doktorum makat geliş doğurttu. 3 kiloya kadar normal doğurturum demişti ama açılmam olduğu için erken geldi kızım.. hiç küvöze girmedi çok şükür 🤲🏻