Alya_pakir bence bakım kişisel temizlik özbakim demek. Ben çok tanıyorum öyle protez tırnaklar, ful makyajlar, moda dergisinden fırlama gibi giyinenleri. Ama bakımlı değiller boyalilar. Ben kendim olarak kaşıma gözüme dikkat ederim temiz kokmaya önem veririm maskemi yaparım manikür yaparım saçlarımı özenli toplarım. tesettürlüyüm ama evde bambaşka biriyim. Makyaj pek yapmam zaten makyaj anlayışım rimel ve rujdan ibaret. Çok nadir bb krem sürerim çok yorgun ve solgunsam. Eşime göre bakimliymisim öyle diyor.