Rojdaa 7 yaşından 25 yaşına kadar yaptırdım; 18 yaşına kadar 21 günde bir son sonrasında ayda bir. 20 yaşındayken kendi kendime artık ihtiyacım yok zaten hastalanmıyorum diyerek 6 ay kadar vurdurmadım. Sonuç:20 gün yataktan kalkamadım 39.5 ateşle defalarca hastanelik oldum, enfeksiyon yüzünden ağzım dudaklarım yara kapladı günlerce yemek yiyemedim. Bu iğne doktorların da ha diye yazdıkları bir iğne değil; gerekli olduğunu düşünmese vermezdi. İçiniz ferah olsun. Sadece tam teşekküllü hastanede yaptırıp yarım saat kadar bekletin hastanızı. Bir de yağlı iğne çok yakıyor eğer yürüyebiliyorsa iğneden sonra yürütün hem acısı çabuk geçer hem sonrasındaki ağrısı az olur. Geçmiş olsun