Rojdaa benim eşime küçüklüğünden beri yapılıyormuş halen yapılıyor romatoid artrit+kalp kapakçık değişimi sebebiyle. hastanede yapılıyor zaten sağlık ocaklarında yapılmıyor evde yaptırtacağınızı da düşünmüyorum. zaten hemen gönderilmiyorsunuz yarım saat 45 dk kadar bekletiliyorsunuz. anafilaksi bu süre içinde ortaya çıkar çıkacaksa bu saatten sonraki alerji belirtileri daha çok döküntü, kızarıklık, kabarma gibi hafif belirtiler olur. korkmayın bir çok çocuğa yapılıyor 🙏🏻