Bnm 3 ay oldu hala biraz akıntı oluyor yarada doktor bulamadım ne zmn gitsem izinde grevde falan geçen gidebildim pomat verdi kızarık acıyo diye sürmeyide unutuyorum ama baktıktsn sonra ordaki tüylerin uzamasını bekle jilet yada ağda farketmez uzasın öyle yap batık olur falan dedi bnde 2.ayda ağda yapmıştım acısada biraz temizledim bnmde hafif kaparık olmuştu bi ara hiç dokunamıyorum sızısı var hala