Mrvll Leylasiva Haklısınız. Sormussunuz bana da cevap hakkı doğdu. Bizim 2810 doğdu. 4. Ayında 7550 geldi. Yüzde 95 anne sütü . Yetmedigim yerde günde 1 kez veya en fazla 2 kez 60 CC mama takviyesi . Erkek bebek. 3. Ayda 6400 lerdeydi bizim. Evet genel kanı bu aylardan sonra kilo alımının git gide yavaşlaması.
Pinkribbon Bensuuu1 üzülüyorum yinede 500 olsaydı bari . Uykuda emziriyor musunuz ne zaman emiyor genelde. Uykuda da emmez oldu çekmiyor Uykuda versemde . Günlük cisli kakali bezi nasil bide parmak emiyor mu
Bensuuu1 Pinkribbon Uyurken emzirmiyorum ama kucağımda böyle memeyle tam dalcakken gözler kapalı emziğini çekerken emziği çıkarıp memeyi veriyorum ozaman inat etmiyor sizde bi deneyin evet el hep ağıZda bu aralar benim kolları tişörtleri bile emiyor. Bezde eskisi kadar çok değil 5 fln
Pinkribbon Bensuuu1 uyanınca falan uyumadan önce emiyor mu yoksa genelde öyle emdiği çekip mi emziriyorsunuz Bizim bez 1 tane bile dolmuyor maalesef
Pinkribbon SeninAnnenBirMelektiYavrm ay ne güzel ne yiyorsunuz ne sıklıkla emziriyorsunuz emmeyi çok mu seviyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Pinkribbon hiç birşey yemiyorum diyetteyim su içiyorum sadece. Evet emmeyi seviyor hiç saat tutmadım ne zaman isterse veriyorum ☺️
Ronya1303 Pinkribbon yok su su ana kdr hiç vermEdim anne sütü sadece. Sizde üzülmeyin büyüdükçe kılo alımı azalıyormuş dedıler sağlık ocağından
birminikbebekannesi 3.25 kg doğdu 3 aylıkken 5300dü kilosu 10 gün sonra gidicez 4 aylık kontrol ve aşımıza geçen gittiğimizde hemşire az kilo almış demişti bu sefer bakıcaz sadece mama yiyor duruma göre mama değişikliği yapıcaz ve ek bina başlıcaz