Woody baderya hayır devrilmez. Gerçi net bir şey de diyemem. Myminibaby almıştım ben geçen sene. Çok rahat onunla 2.el Alsaniz tatil dönüşü tekrar satarsiniz😬
BirVeraAnnesi35 baderya neden devrilsin hiç öyle bir durum yaşamadım ben kızım 2 senedir kollukla yüzüyor
Lidya-t baderya 6 aylıktı havuza sokuyordum ger hafta 1 yaşından sonra sa kolluk aldım .Kafası suya batmadığı için korkmadı hiç şimdi çok güzel ilerliyor kolluklar güven verdi .Hatta şuan havuzdayız ben olmadan hiç korkmadan yüzüyor simit çocuğu engelliyor
YeniAnneIstanbul baderya baktimda bunu bulabildim: https://www.decathlon.com.tr/p/cocuk-kolluk-kemer-tiswim/_/R-p-4009 bundan bende aldim birde yanina puddle jumper markasininki de var onu bulamadim ama bu decathlon’dakide guzel 😊