baderya Kızlar nasipse tatilimiz var. 22 aylık kızım ilk kez denize girecek. Kolluk değil de simit alsam daha iyi olur sanki değil mi? Ya da almam şart mı? Ne önerirsiniz?
YeniAnneIstanbul baderya puddle jumper, decathlon’da hem puddle jumper hem kolluk olarak kullanilan var kollukta istiyorsan. Ama puddle jumper almak bence en mantiklisi marka vs.onemli degil hangisini begenirsen.
baderya Lidya-t peki daha önce su deneyimi var mıydı? Devrilmez mi suya? Nefes alamazsa panik olur benimki
Lidya-t baderya 6 aylıktı havuza sokuyordum ger hafta 1 yaşından sonra sa kolluk aldım .Kafası suya batmadığı için korkmadı hiç şimdi çok güzel ilerliyor kolluklar güven verdi .Hatta şuan havuzdayız ben olmadan hiç korkmadan yüzüyor simit çocuğu engelliyor
BirVeraAnnesi35 baderya simide çok binmedi engelliyor simit zaten 2 yaşında çocuğunuz bence kolluk daha iyi. Ben myminibaby kolluğu almıştım çok rahat yüzüyor kızım 2,5 yaşında
Woody baderya hayır devrilmez. Gerçi net bir şey de diyemem. Myminibaby almıştım ben geçen sene. Çok rahat onunla 2.el Alsaniz tatil dönüşü tekrar satarsiniz😬
YeniAnneIstanbul baderya baktimda bunu bulabildim: https://www.decathlon.com.tr/p/cocuk-kolluk-kemer-tiswim/_/R-p-4009 bundan bende aldim birde yanina puddle jumper markasininki de var onu bulamadim ama bu decathlon’dakide guzel 😊
BirVeraAnnesi35 baderya neden devrilsin hiç öyle bir durum yaşamadım ben kızım 2 senedir kollukla yüzüyor
biryazmasali baderya merhaba ben sizin yerinizde olsam ill etapta simid sonra kolluk takardım bu tamamen bebeğinzle ilgli geçen yaz kızım 21 aylıktı denizi pek sevmiyordu simitle takıldık bu yıl sudan çıkmak istmyr kollukşarla daha özgür