tahaninannesiii kundagın amacı bebegın kollarını hareket etırmesın çunku ellerını kollarını hareket edınce uyanıyorlar uykuya rahat dalamıyorlar zaten uzmanlar yarım kundagı onerıyor sadece.ayrıca ayaklarını karnına cekıyorsa gazı vardır.ben ılk ıkı ay gunduz hep yüz ustu yatırıyordum gazı da cıkıyordu boylelıkle ama gece her ıhtımale karşı sırt ustu yatırdım şimdı yarım kundakla uyutuyorum rahat uyuyor .ama ben bırkac gun oldu kundak yapmaya başlayalı çunku ılk ıkı ay zaten uyuyordu.uçuncu ayında sık sık uyanmaya basladı kızım. bende bu yola basvurdum ve işe yarıyor