tahaninannesiii bebege bagli bazisi sever bazisi sevmez. Benim iki cocugumdada kundak kullanmadim, ikiside dara gelmiyor ilk dogduklari günden beri. Üstlerini bile daima acarlar uyurken.
Bacaginin cekmesi gazdanda gelebilir. Istersen bir kundakla izle gece bebegini ama kundakda da bacaklar yine rahat oluyor kollar agirlikli cevrilmis oluyor. Farklisi zaten gelisim yönünden yanlis.