Elfelf475 prenses_we_prens_annesii iki ay oldu sanırım 35 diye hatırlıyorum sadece bebegin kimliği vardı yanımda fotoğraf istiyor ama yok dedim ben kendi kimliğim üzerindeki fotoğrafı kullanmışlar başka da bir şey istemedi gayrettepe metro durağının ordaydı
prenses_we_prens_annesii Elfelf475 o zaman zamlanmış canım her şey gibi nette baktım 75₺ 15₺ Kargo 60₺ kart 2 ayda 2 katı olmuş
Elfelf475 prenses_we_prens_annesii olabilir cunku ben 60 TL vermediğime çok eminim alt tarafı bir kart zam yapacak bir malzemesi bence yok ama işte ülke soygun yeri oldu 😬
Nurella_ Tgbasrdr bende başvuru yapmıştım ama vermediler en sonunda yerine gittim oradan çıkardım 5 dakika da elime verdiler anne kartımı
Zlm Tgbasrdr internetten yapamıyorsanız uygulamasını deneyin oradan da olmuyorsa beyaz masadan yapmanız gerekiyor
BurcuAykut34 Tgbasrdr başvuru merkezlerinden daha kolay. Hemen de veriyorlar. Sadece 10 lira veriyorsunuz o kadar
prenses_we_prens_annesii BurcuAykut34 O dediğin çok önceden herhalde canım bugün 153 beyaz masayı aradım o bile 60 TL kart ücreti dedi online yapıp başvuru yapıp kargoyla evine istersen de 11 75 ona ödüyorsun toplam 71 75 gidip elden alırsan da 60 TL oldu dedi soranlara bilgisi olsun