Elifatih25 yapabileceği yaşına uygun bütün işleri kendisinin yapmasına izin verin. isteklerine saygı duyun. Makul olan bütün isteklerine tamam deyin. Etraf batar, parke kabarır, tabak kırılır, ev dağılır vs. kafasından çıkın. Ne kadar uyumlanırsanız o kadar kolay geçirirsiniz süreci çocuğunuz da söz dinlemeye daha yatkın olur. Aynı durumdan sinir krizi geçirmiş biri olarak söylüyorum ki psikologlar çok pahalı 🤑 kızıma oyun terapisi, kendime terapi ayriyetten bir de çift terapisi derken maaşı psikologlara yatırıyoruz. 🤣 2.5 yaş + 4 aylık bebekle bu duruma geldik. Bi salın rahat edersiniz. He bir de haftada 2-3 saat kendinize çocuksuz vakit ayırın mutlaka. Yardımcı olabilecek birileri var mı?