Gmzcn hayır mama veriyorum çok iştahlı 2 saatte bir yiyo bazen saat başı bile istiyo ağlıyo.Biraz oyundan falan anlasa oyalarım da şuan çok zor daha küçük 3 aylık ne yapıcam bilemiyorum doktor sorun değil tombiş diyo seviyo ama bazıları bu kendini taşıyamaz emekleyemez yürüyemez falan diyo can sıkıyo