mrvklncc bizede 4 foz yazmıştı
Bexora 7,10,20 digeri de 13 aylikken yapılacak diye 2.dozu yaptirdim bugun bogazimdan kistim herseyden kıstim yine yaptirdim yaptiramayan ailelere o kadar üzülüyorum ki inan her gun yatip kalkip hükümete beddua ediyorum