Gercekten anlam veremiyorum ne oluyor bu aşılara ya.Tamam özel aşı olabilir de bu kadar da pahalı olmamalı.Cocuguna yavrusuna vurduramayan o kadar aile var ki yazzik günah değil mi ya bu cumhurbaskanu herseye el atarken niye bu özel aşılara bişi demiyor ya gerçekten sinirim depemde