Llhhh Z123_ kesinlikle gümüş kapak 2 aydan fazla çektim, emzirmek işkence olmuştu resmen artık göğüs ucum parçalanmıştı,kopmak üzereydi diyebilirim .gümüş kapakla 2 3 gün içinde acısı geçti 15 güne kadarda yara kapandı
Brfn Z123_ Hamileyken lansinoh aldım herkes oneriyo simdiden alayim dedim ama hiç ise yaramadı. Sadece garmastan pomat çok iyi geldi. Keske en basinda direk bunu süreymişim dedim günlerce boşuna acı çekmiştim.
Lena19 Z123_ mums natural ın losyonu ve kremi var yorumlarını okuyun derim benım goguslerımı bu krem düzeltti. Lasinosh ve gümüş kapaklarımda var ancak maalesef yara için çözüm olmuyorlar pek.