Myrose Z123_ lansinoh krem veya sütünüzü sürün. Hava alsın bol bol evde müsait olduğunuzda sütyensiz gezin bende bunlar işe yatamıştı
Babasininoglu Z123_ ben de yazılan her şeyi kullandım ama valla zaman iyi geliyor sadece😅 ilk başlarda o yaralardan kurtuluş yok yani tamamen tedavi eden bir şey yok bence. Acısı hafifliyor belki bir tık iyileşmeyi hızlandırıyor denebilir ama bebek büyüdükçe doğru emmeyi öğrendikçe geçiyor.
Gokbed Z123_ lansinoh kremi surunce gogus kalkani kullanin benimde cok yara olmustu bebegimi aglaya aglaya emziriyodum bu sekilde kullaninca gecti.
eserekli_kiz11 Z123_ bnde lansinoh kullanmama ragmen gecmedi snra gümüş kapaklar pahali oldgu icin eczaneden 20 tl ye slikon uc aldim kremi surup slikon ucu taktm ve hep takili kaldi cikarmadim hemen gecirdi meme ucunun hava almasi gerekli yoksa iyilesmiyor krem arti slikon uc deneyin
2YildizAnnesi Z123_ lansinoh sadece dinlendiriyor ve nenlendiriyor kuruyuo yirtilmasin diye ama yara yirtilma varsa Fito krem birebir, sadece emzirmeden önce silmen gerekiyor ama inanki bana tek iyi gelen sey oydu
kelebek_17 Z123_ lansinoh bende hiç işe yaramadı. tahin in üzerinde biriken yağı sürüp streç le sarın 1-2 gecede düzeliyor. ben göğüslerimi daha uzun yağda bekletebilmek için sırayla yapmıştım. burda okumuştum inanmamıştım sonrasında denedim gerçekten çok iyi geliyor. birdaha hiç yara olmadı benim.
Z123_ Teşekkür ederim herkese yazılanları deneyecem çünkü bebeğimi emziremiyorum cok zorlanıyorum bir an önce geçer inşallah 🌸
Gizemctn Z123_ bende lansinoh kullanmıştım hiç fayda etmedi . Eşimin halası bı tarif verdi onu uyguladım çok rahatladım benim göğüslerim kabuk bağlamıştı kanıyordu bitek bu iyi geldi . ✓kücük bir kavanoza 5 10 adet ayva çekirdeği biraz gül suyu ile karıştırıyoruz bir gece beklesin kavanozda jel kıvamına gelicek Daha sonra emzirdikten sonra göğüs uclarina sürüp göğüs pedi takıyodum iç çamaşırına yapışmasın diye Deneyin faydasını görürsünüz
Betibethyy Z123_ gümüş kapak, gümüş kapak, gümüş kapak diyorum. Ben emzirirken çıkardım sadece, onun dışında full taktım. Yaralarım iyileşti ve bi’ daha yara olmadı.