a-n999 aynı tarihlere denk getirmenizi önermem çünkü bexsero ateş yapıyor baya, bebeğiniz çok rahatsız olmasın bence o süreçte. Biz ücretli olan menenjit aşılarını 8.ayda başladık yani 8-10 ve 16. Aylarda olacak (3 doz olan) diğeri de 1 yaştan sonra olacak. Doktorunuza sorarak tarihi biraz öteleyebilirsiniz.