myangelgirl dediğim gibi 1 yaşından sonra tek doz olma muhabbetini bi araştırın isterseniz. Hemşire bi arkadaşım var, bizim 3.ve 5.aylarda ilk 2 dozu yaptırdığımızı duyunca keşke yaptırmadan bana sorsaydınız 1 yaşından sonra tek doz olarak yapılıyor en azından masrafınız azalmış olurdu demişti. Dediğim gibi bi araştır bence canım bende bilseydim öyle yapardım aşı fiyatları almış başını gitmiş çünkü