Efnani Ben 7 ay sonra regli oldum. Artık umudu kesmiştim kii bir bakdım olmuşum 😀 çok şükür ediyor insan valla 🙏🏼regli olmamak gerçekden bir çok şeyi tetikliyor. Ateş basması, şişkinlik vs.
BMA Yalin aynen canim suan bizde dusunmuyoruz cok zor bakmak tekim bende gercekten suan bile maas kılı kılına yetiyor Rabbim yardimcisi olsun valla 2 3 4 cocuklulara gercekten cok zor Rabbim isteyenlere versin insaAllah bize erken simdik🤦🏻♀️🤭
Tekemerve Ugggg ya ben 8 ay oldu doğum yapalı hala olmadım çok gerginim acaba adet söktürücü su anda kullansam olur mu ki
Kayrarel Yalin ben 6. Ayda regl oldum sonra ki ay olmadım 7 gün gecikti düzensizlik olabiliyor diye bekliyorum bakalım 🤔
Yalin Kayrarel evet olabiliyormus ama insan bunu bilse de o tedirginligi yasiyor, enazindan ben fazlasiyla yasadim😖 hap ...vs aliyor musun?
Detaycianne Yalin 18-23 arası regl oluyordum ayın 16si olmak üzere hala olmadım kendim test yaptım negatif çıktı oğlum 8 aylık olacak 3 gün sonra. Ben de olursam parti vereceğim sanırım konu-komşuya..
Yalin Detaycianne kac periodik takviminde sapma olmuyorsa daha vaktin var aslinda, test de yapmissin iyi negatiff
sonerayse Yalin yaa bende nisan da doğum yaptım bi kez oldum şuan 19 gün gecikti olmadi tekrar çok korkuyorum inanın dün de çok az lekelenme şeklinde olmuş iç çamaşırı da gördüm sevindim oluyorum sanırım diye ama devami yok
sonerayse Ozlemberkay bende nisan da doğum yaptım 1 kez oldum 19 gün geçti şuan dün de lekelenme şeklinde olmuş çok korkuyorum bebeğim daha çok küçük bi şüphem yok ama gene de korkuyorum sizin de mi aynı şekilde oldu
Ozlemberkay sonerayse bnmki bi kere 24 . Gn oldu 4 gm surdu bi kere 28 bi lerde 40 gn norml adet gibi knamam oluyor
S_D Yalin ben her ay yaşıyorum 😂eskaza birsey olmuşmu diye ay sonu zor geliyor bende (ay sonu regl oluyorum) çok şükür şimdiye kadar birsey olmadi bi 4 5 sene daha olmaz inşallah 🤗
ehlenmomyy Yalin bende 23 nisan dogum yaptim mayisa kadar kanamam surdu 23 haziran duzenli zamanda geldi ama 4 gun adetim sürdü o gunden beri birsey yok supheli🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️