Yalin BMA ben de yaa, ilk defa oldum diye sevindim😅 1 aylik mi oldun? Ben de hapa baslicam artik, ihmal ettim
BMA Yalin yoo canim 3 aylik cunki 1 aylik sütü azaltiyomus bide onermiyolarmis hemde cok kanama yapiyomus 3 aylikta kötü kan kesilmiyomus leke olup duruyomus kanama olmasindansa leke olsun daha iyi bide hapi unuturun diye almadim oglum daha cok küçük 2 ay 27 günlük hem ona hem bana yazik ne kaynana ne annem yok yanimda deliririm😁😁
Yalin Ugggg benim duzene girmisti bi de. Olmayinca daha fena oldum o yuzden. Bende de psikolojik bulanti oldu resmen. Gercekten cok rahatliyormus insan o kafada olmayinca. Ben de artik hapa baslicam, biraz ihmal ettim, tedirginligim biraz da ondandi😏
Deletedmom_297 Aselmiran ay inanmıyorum abbo o kadar sürerse benimde yandım ayaklarımın altı yanıyor 12 ay 13 günlüğüz tık yok
Huzeyfecim Yalin aynısını dün yaşadım yaa😆İştahım kesildi ne yediğimi bildim ne içtiğimi adetime iki gün kala kahverengi akıntılar başladı 6 gün sürdü ama adet gibi değildi herkes hamilesindir üstüne görme olmuştur dedi.Bugün kan tahlili için doktora gittim kan tahlilim negatif çıktı ultrasonla baktı gebelik yok ama üç cm kist var önemsiz ama takip edelim dedi Velhasıl gebe olmadığım için sevindim çok içim de rahatladı.Rabbim hayırlı zamanda gönlümüzün de hoşnut olacağı zaman nasip etsin inş sağlıcakla😊
Yalin Huzeyfecim benim de butun modum düştü, tüm regl belirtileri var ama kasık agrisi gebelikte de oldugu icin ayırt edemedim, cok canım sıkıldi. Evet isteyene dogru zamanda versin🙏🏻
AcemiAnneee Yalin Evde gebelik testi bulunduruyorum sürekli adetim geçince yaparım diye öyle bir stres 😇😂
Yalin BMA öyle mi?ben tam tersini duydum sanki ama yanlis hatirliyor da olabilirim. O stresten sonra hapı unutmam ben🙈 benimki de 5 aylik. Bi de ben cidden düsünmuyorum 2.yi. Hem uzun vadede ne annem ne esimin annesi olsun isterim kendim ilgilenmek isterim özellikle ilk yilinda ama 2 tane olursa cok zor, ben de deliririmm🤯
Huzeyfecim Yalin aynısını dün yaşadım yaa😆İştahım kesildi ne yediğimi bildim ne içtiğimi adetime iki gün kala kahverengi akıntılar başladı 6 gün sürdü ama adet gibi değildi herkes hamilesindir üstüne görme olmuştur dedi.Bugün kan tahlili için doktora gittim kan tahlilim negatif çıktı ultrasonla baktı gebelik yok ama üç cm kist var önemsiz ama takip edelim dedi Velhasıl gebe olmadığım için sevindim çok içim de rahatladı.Rabbim hayırlı zamanda gönlümüzün de hoşnut olacağı zaman nasip etsin inş sağlıcakla😊
Ozlemberkay Yalin bnm iki defa testim silik cikti varla yok arasinda bi ara 40 gn adet olmadm kafayi yiyecktm heleki hic unutmadigim bi lafi var esimn ozlem diger besigi nereye koyacgiz dedi kafayi yedim algadim bktm ne kanamam oldu zanetim ki dusuk ypatim alhtn 1 gn oncden de kan verdm sabh sat 9 oldumu ebeyi aradim kan sonuclarim ne galiba dusuk yaptm dedim yok gebe degilsn adet oldn dedi bna mutluluktn agladm bu sefer bi ksc gn sorna adet olacgm inslah olurum ikimci kere siprl tkacgm
sonerayse Ozlemberkay bende nisan da doğum yaptım 1 kez oldum 19 gün geçti şuan dün de lekelenme şeklinde olmuş çok korkuyorum bebeğim daha çok küçük bi şüphem yok ama gene de korkuyorum sizin de mi aynı şekilde oldu
BMA Yalin aynen canim suan bizde dusunmuyoruz cok zor bakmak tekim bende gercekten suan bile maas kılı kılına yetiyor Rabbim yardimcisi olsun valla 2 3 4 cocuklulara gercekten cok zor Rabbim isteyenlere versin insaAllah bize erken simdik🤦🏻♀️🤭