Leylaa_ onların istedikleri aracı almak zorundasınız. Belli bir yılın altında olmuyor vs. Zaten baya pahalı araç. Kargo paket başına para alınıyor. Bu da değişir. O kadar para imkansız tabi ki de. Arabaya verdiğiniz parayı da gelirinizden düşüceksiniz çünkü o araba km ve eskimesi vs epey bir değer kaybediyor elinizde patlıyor yani. O yüzden parası iyi. Araba onlardan olsaydı parası iyi olmazdı. Durum eşitleniyor