Minikbirkalp Balbebek22 evet malesef tek kullanımlık olarak hem sizin için de iyi olur çıkartınca bir seferde kullanmış olursunuz ben de iki haftada çok harcadım ☺️
Minikbirkalp Balbebek22 ben şuan sağmıyorum emziriyorum yoğun bakım da yatarken sağıp götürüyordum bazen iki göğüsten pompanın biberonu doluyordu bazen yarı oluyordu ama tabi ilk doğum yaptığım zamandı birde bebek emmiyirdu haliyle birikiyordu