Balbebek22 Merhaba arkadaşlar iki aylık bebeğim var sütüm az olduğu için meme+mama ilerliyoruz acaba pompa ile sağım yapsam sütüm çoğalır mı sütü sağarsam bebeğime göğüsteki süt tekrar yeter mi yani sağmalı mıyım? İki göğüsü sağdığımda sadece 30 gr çıkıyor bir süt saklama poşetine birkaç kere sağdıkça sütü bekletip üst üste koyabilir miyim?
sheyda9191 Balbebek22 farklı saatlerde sağdığınız sütleri birleştirmeyin. çünkü sabah sağılan süt sabah verilmeli, akşam sağılan akşam. Sabahki sütte enerji verirken akşamki sütte uykuya geçmesini kolaylaştırıyor. Ayrıca buzdolabına giren sütü çözdürüp karıştırmayın. Uygun fiyatlı süt poşetleri var trenyolda oradan temin edebilirsiniz.
minikkusuuummm- Balbebek22 aynı anda 2 gögsünüzü sagarsanız koyabilirsiniz ama farklı zaman diliminde sağdıklarınızı koymayın
Asym33 Balbebek22 Poşeti dolaba koyduktan sonra üstüne ekleme yapma canım bide sütun tamamen boşalana kadar sağma çok araştırdım göğüste biraz süt kaldığında vücut otomatik olarak süt azaldı üretim yapmam gerek diye uyarıyormus siz mamayı doktor tavsiyesiyle mı başladınız benimde sütüm azaldı sagdigimda 40 CC ancak çıkıyor bebeğim 3 aylık oldu açlıktan ağlamıyor ama sütüm yterli değil gbi bende mamaya başlamayı düşünüyorum
Caglarass Balbebek22 Aynı sıcaklıktaki sütleri birleştirebilirsin. Ama yeni sağdığın sütle dolaptakini karıştırma ben bunu biraz geç öğrenmiştim 🙈
SunnyG İki göğsü peş peşe sağıp aynı poşette saklayabilirsiniz. Onun dışında dolaba giren poşete süt eklemeyin. Ve evet süt sağmak sütünüzü arttırabilir ama bol bol emzirin, bebeği memede tutun. Bu da faydalı.
Zamansizportakal Lansinohun süt saklama şişeleri var onlardan alın 4 lü satılıyor ben gün içinde sabah saydıklarımı buzdolabının alt kısmında aynı sıcaklığa geldikten sonra yani birkaç saat sonra birleştirip öyle poşete koyuyorum poşet israfı olmamış oluyor böylece eğer çocuk içecekse de daha rahat oluyor şişeler
Sumiree Balbebek22 önce memeyi verin boşta olsa çeksin sonrasında mama verin mama verip memeyi sonradan verirseniz doydugu için emmek istemez
Zamansizportakal Balbebek22 aynen her seferinde farklı şişelere sağıp en son koyduğum 2-3 saat sonra diğerlerinin sıcaklığına geliyor zaten sonra birleştiriyorum hepsini
sheyda9191 Balbebek22 dolaba giren ve soğumuş veya donmuş sütün üzerine ekleme yapılmaz. Hem ısı farkı oluyor hem saat farkı.
sheyda9191 Balbebek22 gün içerisinde kaç kez sağıyorsunuz? Süt saklama kabı alın o halde sağdığınız sayı kadar. Daha hesaplı olur size de. Gün sonunda yıkar ya da beslenme sonrasında yıkar yine sağarsınız. Lansinohun kapları kullanışlı ama muadil daha uygunu bulursanız kullanın tabi
Balbebek22 Asym33 evet canım az kilo aldığı için doktor ek olarak mama da ver dedi be hiç bırakmadan mamayı da içiyor
Minikbirkalp Doktorlar kesinlikle önermiyor aynı anda iki göğüs sağıldığında olabilir ama sabah sağdın diyelim öğlen de sağdın bu ikisi birleşemez bebeğime vereceğin zmn da eski tarihliden başlaman lazım benim bebeğim yoğun bakım da yattı bir bayan her sağdığı sütü karıştırmış almadılar yoğun bakıma ayrı ayrı posetlenmesi gerekiyor
Minikbirkalp Balbebek22 evet malesef tek kullanımlık olarak hem sizin için de iyi olur çıkartınca bir seferde kullanmış olursunuz ben de iki haftada çok harcadım ☺️