3melek_annesiii amin inşallah. Kesinlikle eş yardımı çok iyi oluyor öyle olmasa ikinci bu kadar kısa sürede düşünmezdim sanırım. Hayırlı olsun, ben iki bebeğime tuvalet eğitimi verdikten sonra üçüncü planlayacagim inşallah 🤲 benm ilk çocuğum çok zor hâlâ yoruyor, istekleri bitmiyor. İstahsz bir bebek oldu her zaman, başka biri olsa herhalde tek çocuk yeter derdi😬