Deletedmom_23 Melekhnm Evet ben çok severim hafif olduğu için. Kabakları soyacakla spagetti gibi kesiyorsunuz. Dibinden soğan, biber ne sebze seviyorsanız havuç mantar kavurup kabaklarla soteliyorsunuz. Krema da çok yakışıyor bu arada.
Melekhnm Benim eşim bamya tavuk balık kabak patlıcan vs buna benzer bi çok şey yemiyor ve hepsine ben bayılıyorum gerçekten çok zor böyle
cahillesohbetikestim Melekhnm ya aslında aklımda çok şey var da oğlum bu ara çok mızmız yapabilir miyim bilmiyorum 😁
Melekhnm cahillesohbetikestim walla izin vermiyorlar aynı benimde öyle yemek yapasıus kadar ter içinde kalıyorum çoğu zaman 9.4 aylık sizinki kaç aylık
cahillesohbetikestim Melekhnm 6 aylık canım son bir kaç gündür iyice bana düştü ne yemek yaptırıyor ne temizlik yanından ayrılamıyorum
Melekhnm cahillesohbetikestim emekleyincw biraz daha rahat oluyur sizinde öyle olur inşallah ben o zaman hiç yapmazdım
AnneVeyavrusu emirela Allah yardimcin olsun 2 gun önce bende oyleydim kuru sogan varsa söguş yapabilirsin yesil mercimek olabilir yanina
Kbrbisi28 Kvlna2020 et konusunda bende lokantalarda calistim bir sure 19 20 yaslarimda o zaman cok ogrenmistim sebze yemegide ailem sebzeye agirlik verirdi o zaman ogrenmistim ama beceremedigim cok sey var 🤭
Kvlna2020 Kbrbisi28 siz usta sayılırsınız o zaman daha bilgilisiniz ben daha yeni yeni yemek yapıyorum 😂😂