AlpArasMom Doğrusu gözüm korktu gitmedim bende hastaneye gittim kadın doğum acile git bakarlar dedi sonra kadın bana dedi randevusuz doktor bakmıyor falan o sıcakta yarım saat oyalandırdılar aşırı sinirlendim üzüldüm e devlet şifremi aldım PTT den kendime pazartesiye sıra aldım artık sağlık ocağından kan vericem yani açıklama yapmak istedim direkt sert konusuorlar kırıcı oluyor yardımcı olanı çok nadir bu yüzden hastaneleri de sevemiyorum fobi oluşturdular😢