AlpArasMom Şimdi MHRS den randevu almaya çalıştım da eski numarama mi kayıtlı ne bilmiyorum e posta da olmuyor şifreyi de bilmiyorum kim bana randevu aldıysa o yaptı herhalde hiçbir fikrim yok olmuyor, e devlet şifremi de bilmiyorum alamıyorum yani hiçbir şekilde dakikam da yok o yüzden hastaneye gitcem mecbur ben hemşirelerin tavırlarını çekemem bazen randevusuz da bakıyorlar ama bizde şans yok hani riske almayayım direkt acil bölümüne gidip kan versem hemen çıkar mı ki