Cnszeze bizimde kilo almamız az mama kullandım Ve kullanıyorum şimdiye kadar böyle bir sorun yaşamadım geçen ay içinde bir anda vücudunda kabarcıklar gördüm Sağlık Ocağı yakın diye oraya götürdüm alerji olmuş olabilir dedi sıcaktan da olabilir dedi tekrarlanmadığı için Üstüne düşmedim hırıltıya gelince bebeğim doğduğu günden beri hırıltı var boğazında kulaklarında falan büyüme olmadı teşekkür ediyorum verdiğiniz cevap için