Benim de sutum cok cok az 🤦♀️ gerci oglum 13 aylik olmak uzere. Cok sukur bu zamana kadar emzirebildim ama epeydir sutum cok az geliyor. Oglum normal inek sutu falan da icmiyor su disinda sadece beni emiyor. 2 yila tamamlamak istiyorum ama cocuk epey bos bos cektikten sonra birkac yudum geliyor sonra yine bos bos cekiyor. Galactago damla kullaniyorum ama o da artik kar etmiyor sanirim. Benim durumumda olan var mi? Neler yaptiniz acaba? Kesilmis miyim emzirmeyi birakmali miyim diye dusunur oldum. 1 damla bile olsa faydadir diyorum bos bos emmek bile ona iyi geliyor sakinlesiyor falan ama ne bileyim kafam karisik. Bana bir akil verin 🤷🏻♀️