p_ozget16 canım oğlum 3 aylıkken covid geçirdik ikimiz, tek yapacağın kendine iyi bakmak ve bebeğini bol bol emzirmek. Güzel beslenmeye bak çünkü her şey sütünden bebeğine geçer. Oğlum 2 gün ateşliydi hiç düşmedi ama yükselmedide bir şekilde önledik calpol vermiştim bir de. Çok halsizdi zaten sonra covid bittikten sonrada 10 gün kadar aşırı kusması oldu doktoru normal beklediğimiz bir şey demişti. Çok şükür sonra o da geçti