Allah şifa nasip etsin bizim bebeğimiz de olmustu 5 aylıkken. ateşi 39,4 lere kadar çıkmıstı. Calpol ile takip etmiştik. Devamlı emzirdim hastaneye de gidememiştik çok kar yağdığından yollar kapalıydı. Ben parol kullanmıştım dr önermşti belki o da bebeğe geçmiştir. Ateşi 3 günün sonunda bitmişti çok şükür. Sizin bebeğinizde kolay toparlar inşallah