BalBademmmmmm Bedsssss Bence buz lazere boşuna gitmeyin. 8 seans gittim hiç etki görmedim. Direk Alexe başladım, 4.seansa giricem kıllarım çıkmıyor bile
Teemo07 Bedsssss 10 seans 5 kontrol hatta. Bilemiyorum ama hiç işe yaramadı. Baska bölgeler için Alex kullandık, mükemmel sonuç diyebilirim.
kuzey-21 Cunkunedenolmasin buz lazerin birsürü çeşidi vardır. Bu sizin kıl yapınızla alakalı bi durumda olablir. Özel bölge ne yazıkki geç biten bir bölgedir. 12. Seansta da tamamen bitmez canım. Arasını açarak gitmen gerekiyor
Cunkunedenolmasin kuzey-21 evet ozel bölgenin tamamen bitmedigini biliyorum ama koltulaltinda kime sorsam çok çabuk etki ediyor diyorlar orda da bı etki olmayınca acaba cihazla alakalı bı durum mu dedim teşekkür ederim cevabınız için
kuzey-21 Cunkunedenolmasin koltuk altı çok nadir olan kişilerde sonuç vermediği oluyor canım. Demekki sende onlardan birisin. İstersen farklı cihaz dene bide. Durumun barsa alexe gt bide
Cunkunedenolmasin kuzey-21 anladım tekrar teşekkür ederim cevaplarınız için gittiğim merkezde farklı cihazda kullanıyorlar bı sonraki seansimda cihaz değişimi isteyecem bı de öyle deneyim