Merhaba kızlar
Ben buz lazere gdiyorum ve yarın 4. Seansıma gideceğim. Fakat bacağımda olsun ,koltuk altımda olsun batıklarim var yani hiçbir şekilde tam alınmıyor ve küçük küçük de kalıyor.
Krem verelim batık kremi yoksa bitmeyeblr kılların falan diyorlar bitmez mi sizce boşa mi gidicem lazere ??
Yani onlarinda zamanla çıkıp dökülmesi grekmiyor mu anlayan yazabilir mi acaba ??