mariecurie20 bayramdan çnce başladığımda eyvah dedim asla olmayacak galiba dakika başı heryere işiyordu.. Kakasınıda sürekli tutuyordu yapmıyordu.. Bugün 6. Gün sadece 2 gecedir yakalayamıyorum uyurken.. Onun haricininde işk g9n kaka çiş.. Birde arkadaşıma gştmiştim oradayken oyuna dalıp kaçırdı o kadar 2 saatten fazla çarşıyada gittim parka falanda.. Gelince söylüyor… Kaka sorunuda yaşamadık lazımlık kullanıyordu kakası gelşnce yapmadı yok diyordu gel büyük tuvalete yapalım istersen dedim klozete gittik şimdi lazımlık kullanmıyor direk klozete yapıyor.. Hiç gözümde büyüttüğüm gibi olmadı