mariecurie20 benim oglum 2 yaşında 18 aydan beridir bana sinyal veriyordu ama 2 yas öncesi kaslarını tutamaz diye baslamadım simdi yeni iki yasına girdi bir haftadır tuvalet egitimine başladık cişini söylüyor anne ciş geldi diye hemen lavaboya koşuyor cok nadir altına kaçırir ama bizde de kakayı zorla yaptırıyoruz kaka yapacaģı zaman anne bez baglayalim diye ağlıyor tüm gün kakasinı tutuyor bugun" annecim bez bitmiş artık tuvalete yapalım mi "dedim .,,,tamam dedi hala bekliyoruz babasına "baba bez bitmiş alalım mı ?"diyor 😄suan bunu tuvalette yazıyorum çünkü kaka yapmamak icin direniyor bende bekliyorum 😅 anne ayıp bakma diyor simdiye kadar hic görmedim sanki 🤣