Nesli29 Pol34 Doktor bana yazarken herhangi bir şey sormadı, kalpte bir sıkıntı var mı ya da bir ilaç kullanıyorum mu diye. Bu nedenle bilgisi olan vardır diye buraya yazdım
Pol34 Nesli29 benim mesela nabzım yüksek hatta bir ara kalp ilacı kullanıyordum nabzı yavaşlatıcı, o yüzden kesinlikle kullanmam yasaktı.
basakhanim34 Bana da doktor yazdı 2 paket bitirdim sütüm falan artmadı sağdıpımda hemen hemen aynı miktar çıkıyordu.