Herkese merhaba uzun zamandır bebeğim meme reddi sinyalleri veriyor bazen emiyor bazen direniyor. Başından beri mama+meme gidiyoruz. Bugün 3. Ay kontrolünde bebeğimin kilo artışı iyi olduğu için doktorum mamayı bırakmamı 3 günlüğüne sadece emzirmemi istedi. Ve motilium adlı bir ilaç yazdı süt artışı için. Şimdi ilacı alınca bulantı kusma için alınan bir ilaç olduğunu farkettim süt artışı yapıyormuş. Süte geçme ihtimali beni korkuttu. Bilgisi olan kullanıp fayda gören oldu mu?